dijous, 23 d’octubre del 2008

VIATGE A VALENCIA

Els dies 11,12,i 13 de juny del 2008 ,els companys del CDSM de la Seu d’Urgell, va manar de viatge a Valencia, varem sortir a les 7 del matí, amb l’autocar, i va manar tirant cap a un poble de Valencia que es deia Canet d’en Berenguer, fent parada a Tàrrega i a Benicarló.
Cap al migdia vam arribar a l’hotel AGH Canet, un hotel molt maco de 4 estrelles, amb una piscina molt bonica, zona enjardinada, bar, bufet lliure, pistes de tenis, perruqueria, etc.
Vaig deixar la maleta a l’habitació 329, que compartíem el Daniel, el Josep Maria i bo i vam baixar al menjador del bufet lliure a dinar, desprès vam fer un cafè al bar, i va manar a Valencia a veure la ciutat, i el casc antic, amb el Miquelet , la Llotja de la seda i l’església de Santa Catalina. Aquest mateix dia, era el seu aniversari de la Carmen, i ens va convidar a tots a una ronda de beure, en una terrassa cèntrica de Valencia.
Després, vam tornar a l’hotel, vam sopar, i vam anar a dormir. A l’endemà vam esmorçar i vam tornar a Valencia a veure l’Oceanogràfic, que es molt gran i maco,amb infinitat d’animals marins, i a on vam veure un espectable de dofins. Mes tard, vam anar a dinar, i després vam dinar en un restaurant del museu de les Arts i les Ciències, que ens va agradar molt, i vam visitar el museu. A la tarda, uns quants vam anar a la platja de Canet d’en Berenguer, i uns altres, va manar a veure els monuments de Sagunto. A la nit,va manar a una discoteca de Sagunto, i a l’endemà ,un grup va anar a la platja i un altre grup va anar de passeig per Canet d’en Berenguer. Després de dinar, vam agafar l’autocar, i vam tornar cap a la Seu d’Urgell.