dimecres, 6 de maig del 2009

Diada de Sant Jordi


El dia de Sant Jordi vam posar una parada al passeig de roses, punts de llibre, llibretes.
Eren dos quarts de deu quan vaig arribar, la parada ja estava muntada pels companys que els hi va tocar.
Ja havien venut roses i llibretes a l'hospital. Feia un bon dia, a solejat que animava la gent a sortir.
Durant el temps que vaig estar a la parada, va estar bastant animat, les llibretes que havíem fet nosaltres mateixos es van vendre de seguida.
Amb el Josep vaig anar a vendre unes quantes roses per les botigues del carrer major. Ens van comprar totes les que portàvem a la mà. Més tard me'n vaig anar cap a casa, encara quedaven unes quantes roses y punts de llibre.
Desprès a la tarda em van comentar els companys que s'havia venut tot.

Seve

1 comentari: