dimecres, 20 de maig del 2009

PRESENTACIÓ


Em dic Daniel Pubill, tinc 28 anys i estic al Centre de dia de la Seu D'Urgell, tinc molts companys.
Al centre de dia fem moltes activitats, les activitats que mes m'agraden son: el taller de memòria, activitats esportives, dinàmica de grups, taller de cuina, taller sensorial, taller creatiu que fem manualitats que després les venem a la fira i pel dia de sant Jordi.
Les meves aficions son: la agricultura, els animals i la musica dels anys 70 i 80, aquest any em trovo molt animat i molt actiu i que siguin molts anys aixi.
Una activitat que ens ajuda molt és el taller prelaboral on anem a repartir cartells als plafons de tota la ciutat per a que la gent tingui informació de totes les activitats culturals i esportives.
Amb aquestes paraules em coneixeu una mica més

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada