dimecres, 24 d’octubre del 2012

FIRA DE SANT ERMENGOL

Els dies 20 i 21 d'Octubre, va ésser la Fira de Sant Ermengol a La Seu d'Urgell. Els usuaris del C.D.S.M. d'aquesta ciutat vam montar el dissabte al matí una paradeta de mercat on veniem objectes fets a mà per nosaltres per exemple arrecades , penjolls i fermalls molt macos que tenien forma de rosa i eren fets de vellut.
A més i havia durant aquests dos dies moltes mes coses per comprar , carrers de roba , estris de cuina , afiladors , dolços , gran varietat de formatges , embotits i fins i tot cotxes , camions i tractors .
Jo  em vaig comprar un anorac bé de preu , molt maco i molt calent i a la meva xicota li vaig comprar  un penjoll amb tres pedretes arrodonides de les que venem nosaltres 
Va ploure el dissabte a la nit, però durant el dia ens va fer bon temps .

                                                                                                                                             J. Angel.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada